Milford Sound in New Zealand

Friday, November 4, 2011

holaaa ...


hye all ...
lama kn ak xupdated blog ..
hurmm ..
xde mood ..

sbln aku cuti 
sbln aku byk msa t'luang
sbln aku ngadap lappy 24 jam 
sbln aku mncari something ikut gerak ati aku
sbln jgk aku sakit ati
sbln jgk aku rse aku x d hargai
sbln jgk aku tipu diri aku
sbln jgk ak tutup prasaan mrah, sedih , pedih aku dgn gelak ktawa..

sumenya sebulan ..
dan kini 
tgl 2 ari je lg aku brada di KLUANG..
lps ni aku akn brada tmpat aku bertapa..
dan msa itu hari2 aku akn bz dan bz dan bz ..
tiada masa untuk melihat benda yang wt aku sakit ati..

bgs la kan ..
aku jauh dari orang kliling aku kt kluang ni ..
xde sape tawu ap t'jadi kt aku kt sana ..
bia la ..
tiba masa aku menjadi seorang yg b'ddkari ..
tnp bntuan sape..

aku mula kan hidup bru
bila masuk sem 2 ni ..
aku harap sume yg blaku sblm ni xkan b'ulang lagi ..

dugaan ni mmbuat aku kenal erti kehidupan manusia..
erti kesakitan ..
erti kepedihan ..
erti kesedihan ..

bia la ia b'lalu ..
b'lalu dgn pntas tnp aku sedar..

aku akan bangun terus dan pandang kehadapan
tanpa toleh ke blkang ..

yang aku tawu ialah
mengejar cita2 aku yang aku mahukan ..


bye all's ..
smile always ...
~~~~~peace~~~~~


No comments:

Post a Comment