Milford Sound in New Zealand

Tuesday, December 13, 2011

xtentu arah ...

YA ALLAH ...
kau pandu lah hati aku ini ke arah jalan yang benar ..
kau pandu lah hati aku ini untuk memilih orang yang sesuai untuk aku ..
kau pandu lah hati aku ini untuk menerima orang yang benar2 mencintai ku ..
kau pandu lah hati ini untuk mencintai orang yang mencintai ku .,.
kerana aku tak nak terluka walaupun sedikit pun..
jika yang ada dengan ku sekarang ini tidak jujur dan setia padaku,
kau jauh kn diriku dengan'y ..
YA ALLAH ...


tbe2 je ati ni xtentu arah ..
tbe2 je ati ni runsing ..
tbe2 je ati ni takut ..

KENAPA ?

hurmmm ...
myb kisah lama mengajar kita erti percintaan ..
erti kejujuran ..
erti keikhlasan untuk bercinta ..
erti kasih sayang ..
erti kematangan ..

terima kasih kerana mengajar aku erti sebuah kehidupan ..

i always love u EN. Z ..
<3

No comments:

Post a Comment