Milford Sound in New Zealand

Wednesday, January 25, 2012

hari yang mengembirakan ..


semalam smpai umah seremban dlm kol 7 ..
sape yg anta ye ??
buah ati saya la !
heeee ..
ok di sini saya ingin menyatakan , saya amat tidak menyukai jln yg jem !
hahah ! sapa yg suka lak kan ..
tp SESETENGAH guys suka jem sbb dpt ngurat awek .. hahah !
heee .. jem xla truk sgt .. tp bole la kan ..

annvsry saya kan nk dekat ..
dan ati saya dapat merasakan yang kiteorg xkn dpt smbut sbb melihat kesibukan buah ati saya 2 ..
then ..
saya pon still lg stdy so xdpt la bg hadiah yang mahal2 yg kne beli kt kdai yang kne balut cntik2..
tapi ..
saya hanya bagi sebuah kad ..
apa ada dalam 2 ???
hahaha !! 
hanya die je tawu ..
daaaaa ..
heee ..
dapat tgk muka dia happy ble bukak kad 2 ..
trus die cakap 'terima kasih sayang' ..
ohhh !
saya menjawab ' ok sama2 .. '
hahahah !!
sbnr'y malu kot die bukak dpn saya ..

ok .. sekarang 25jan ...
ada lagi 4 ari tok ckup kan 4tahun ..
heee...
29 jan .. i'm waiting ...
:D
#seriouslyakuhappygilabilatengokmukadiahappy#

No comments:

Post a Comment