Milford Sound in New Zealand

Saturday, February 25, 2012

no title .. ?


kita mengeluarkan air mata kerana sedih .. kita mengeluarkan air mata kerana rindu.. kita keluarkan air mata kerana gembira.. kita keluar air mata kerana terharu.. kita keluarkan air mata kerana kita xsanggup tok hadapi dugaan kita. tapi sedar tak yang air mata tu adalah mutiara. selebat air mata turun, selebat itu lah mutiara hilang dari gengaman.

memiliki hati seseorang amat la susah . menjaga seseorang amat la payah. mencintai seseorang amat lah bahaya. merindui seseorang amat la binasa. tetapi susah, payah, bahaya dan binasa itu akan hilang jika ia dihargai dengan ikhlas. segala susah payah bahaya binasa akan musnah kerana rasa dihargai oleh seseorang itu.

hujan bawa la rindu aku yang bergelora ini kepada dia agar dia tahu yang aku amat merindui gelak tawa dia. tingkah lakunya. percakapannya. bawa lah rindu aku ini agar dia tahu aku tersiksa tanpa dia dihatiku. malam yang cukup indah , bawalah cintaku ini kepadanya agar dia tahu tentang cinta ku yang agung terhadap dirinya yang selama ini aku pendam yang aku diam kan apabila dia berkata cinta terhadap diriku . aku mahu dia tahu agar dia tidak kesepian di malam hari aku mahu dia merasa cinta agung ku ..

raut wajah kamu amat mendamai kan atiku ini .. bagai gugur jantungku ini melihat wajah kamu ! aku hanya ingin kau tahu cinta aku hanya satu . cinta aku hanya untuk kau. cinta aku hanya untuk seseorang je . aku ingin kau tahu cinta ini tercipta untuk kamu .. hanya untuk kamu ...

tak salah kita menunggu seseorang yang kita cintai ..tak salah kita mencintai seseorang yang kita suka ..
tak salah juga kita mengidamkan kebahagian bersamanya..tapi .. jika si dia membuat endah xendah terhadap kita, hendaklah seharusnya kita lupa kannya .. tak salah kalau masih mahu menunggu .. tapi sampai bila.. ia sakit ! sakit sehinggakan kita mengeluarkan air mata kita ..

kadangkala percintaan ini amat memeritkn ..kadangkala percintaan ini amat indah ..kadangkala percintaan ini amat menyakitkan ..kadangkala percintaan ini amat PALAT..tp kena ingat sebuah hubungan ada perit dan indah nya ..




by - cikika1993 :D

No comments:

Post a Comment