Milford Sound in New Zealand

Friday, April 20, 2012

KEBUZY AN MELANDA ...

fuhhhh .. fuhhh .. fuuuhh ! penuhnya habuk dalam blog saya ni .. 
sesak nafas ni nk tiup .. pnat saya...
heeeee .. mcm2 la kan perangai ni ..
lama kan x update blog ni .. apa masalah la kan ... 
last update ujung bln lps.. agak lama sbb nk jumpa ujung bln 4 da ni ..
maaf kan saya.. maaf kan saya.. ok .. even cls 1 je.. tu pon ari khamis ngn jumaat je ad cls.. even 1 subjek je.. even 2 ari kls je ! saya amat buzy nk mampos ! SEBAB !! saya mmbuat aktiviti rekreasi .. g dusun eco resort, pahang .. pastu g gua batu maloi, johol .. last g gunung angsi .. tetapi saya xdapat pergi sebab tertentu .. g dusun eco resort? perghhh mmg superbb !! hahaha ! sebab apa taw, dia uji mental aku gila2.. plg superb best flying fox.. dgn ujan lg.. mmg best gila2.. gila sweet memories ! then g gua batu maloi .. mmg mncabar gila.. ad 24 check point.. tp dpt buat smpai 6 sbb jatuh kt batu tu .. sumpah licin .. ok mse da jatuh ok lg .. terus kan lg .. xrase pape.. skit ke apa ke.. then da smpai check point ke 6 tu mmg sakit teramat sgt.. tapak tgn melecet gle.. da xleh nk mnahan pkai tgn lagi .. pastu nmpk lengan kt siku da berdarah2 .. ok .. mmg give up. sbb da xtahan sakit .. dalam tu nmpk mcm2 dari yg halus hingga la yang kasar .. ehh ! apa yg kasar? apa yg halus? yg kasar tu nmpk katak yg bpak punya la besar nk mmpus.. xtawu la spesis apa.. sumpah geli nk mampos! yg halus tu, faham2 la.. tmpat org kan.. so diam kan je.. alhamdulilah die xkaco saya.. giler2.. hahaha ! ok gunung angsi xdpt g.. sbb x d galakkan sbb2 t'tentu.. bkn sbb kecederaan .. heeee... ok now, start bz dok dlm kolej sbb kene wt 3 laporan .. hahah ! tp saya kene wt 2 je.. huaaaa ! xpela.. better bz kn diri dari mngenang benda yang mnyakitkan .. heee.. smpai cni jela cita saya.. t jumpa lagi entry akan dtang .. okie dokie.. boooyyeeeee ! ASSALAMUALAIKUM !!!

No comments:

Post a Comment