Milford Sound in New Zealand

Thursday, October 4, 2012

kenapa ?

hurmmm ..
padamu aku wujud .. dan padamu aku kembali ..
aku tahu kau mengujiku demi melihat sejauh mana kekuatan imanku padamu ..
aku tahu kau xakan mengujiku jika kau tahu aku xmampu menghadapinya..
aku tahu kau tahu segalanya tentang diriku ..
tetapi ..
kenapa bertubi-tubi ?
aku tahu aku xseharusnya menanyakannya mempersoalkannya..
tapi aku mohon Ya Allah ..
berikan lah aku pertunjuk untuk menyelesaikan semua ..
permudahkan lah segala urusan ku di bumi ni Ya Allah ..
berikan lah hambamu ini kekuatan untuk menjalani hari-hari sementara aku masih boleh bernafas ..
aku mohon ..

teringat kata2 dia
~ ' perempuan yang hebat adalah perempuan yg dapat menghadapi segala dugaan yg hadir '
saya bukan perempuan hebat tu awak ..
~  ' Allah akan menguji umatnya sbb Dia tahu sejauh mana kekuatan kita '
saya tahu tu tapi sekuat mana pon saya, saya akan jatuh jugak awak ..

No comments:

Post a Comment