Milford Sound in New Zealand

Saturday, November 26, 2011

persahabatan ..


PERSAHABATAN ..

apabila  persahabatan di bina di uji ngn sesuatu..
amat la bahaya ye kawan2 ..
ujian yg datang itu boleh wt kte rse :
disisir ..
tersentap ..
nak undur diri ..
nak gaduh ..
tapi !!
saya hanya rase t'sentap je ..
hahahah !!

huwwwwwaaaaaaaaaa !!!

xpela .. 
saya tawu persahabatan saya ngn c DIA amat kuat ..
dan kami akan sentiasa bersahabat ...

xde sape leh amik SAHABAT saya dari saya ..
melain kan saya TIADA di muka bumi ini ..

saya benjanji pada AWAK :
saya akan JAGA awak LEBIH dari kawan awak yg DULU jaga awak ..
saya akan SAYANG awak LEBIH dari kawan awak yg DULU sayang awak ..

ni JANJI saya ...
SAYA MENGHARAPKAN PERSAHABATAN KITA KEKAL SAMPAI MATI ...

AWAK SAHABAT SAYA ..

HEEE .......

COMELLL !!
 ari2 saya selalu gelak ble tgk muka awak cm ni ..

aksi pembulian .. hahhaha !!!

SAYANG AWAK NORZIE AZUREEN AZIZI SELAMANYA .........

No comments:

Post a Comment