Milford Sound in New Zealand

Friday, November 25, 2011

rindu .....


" saya rindu awak ...
wahai burung merpati terbang lah kau kepadanya dan katakan padanya 
bahawa aku sangat rindu padanya..
sampai kan lah rindu ini pada nya dengan seikhlas hati kamu ..
kerna aku merinduinya seikhlas hati ..
sampai kan la kasih sayang ku jua wahai burung merpati ..
pergi la.. pergi la kau terbang wahai merpati .. 
pergi la kau terbang jauh yang si dia berada wahai burung merpati ..
pergi la kata kan rindu , cinta , sayang ku kepadanya .."


saya sangat merindui awak ..
saya amat mencintai awak ..
saya sangat sayang awak ..

tiasa kata yang saya mampu lafaz kn tok buktikan cinta saya pada awak ..
hanya hati yang ikhlas dan jujur yg mencintai awak sedalam dalamnya..

malam kau bawalah rinduku ...
untuk dirinya yang jauh dariku ..
agar dia tidak kesepian..
selalu rada ada cinta agung..
hujan bawa air mata ku ..
yang mengalir membasuh luka ku ..
agar die tahu ku terseksa..
tanpa cinta dia di hatiku ..
kerna ku tak sanggup ..
kerna ku tak mampu ..
hidup tanpa dia di sisiku ...

  
                                                                                                                    YOUR LOVE ,

                                                        


No comments:

Post a Comment