Milford Sound in New Zealand

Wednesday, March 7, 2012

tension ...

hurmmm .. xtawu la knp sgt2 tension .. dpd mlm td mmg xde mood.. ada je yg wt aku marah . bila aku da slow ada je tuang lg mnyk kt aku .. mmbara je ati ni. sakitkan bila da terbakar ..hurmm .. tension sgt smpai aku mngeluarkan air mata . ati ni rasa nk mnjerit kuat2 je bila sume ni t'jd. org cm xpk lngsung prasaan aku . sakit ati sgt bila org men lps ckp je lngsung xjaga ati kita lngsung. aku hormat die last cm ni jadinya.. kehidupan yg byk dugaan .. dugaan yg aku terima sorg2.. yang aku telan sorg .. bialah org xtawu aku sedey.. aku sakit ati.. aku ad msalah .. bialah org tgk aku sntiasa senyum sentiasa relax terima dugaan .. tp hati ni hnya Allah je tawu betapa sakitnya.. hurmm .. even ada mslah aku ttp g kolej still lg leh lepak2 gelak2. bila blk je stdy .. mgkin skrg aku byk brubah .. mgkin aku skrg xcm aku 2 3 taun lps .. ye aku mngaku aku dah berubah .. berubah sbb dugaan yg sntiasa dtg xputus2.. aku selalu kata pada hati aku , Allah tak akn uji hambanya kalau hambanya xmampu .. now, Allah uji aku ngn dugaan ni , bermakna aku mmpu tuk selesaikannya.. cpt atau lambat .. hurmm ..

ok .. smpai sini je.. selamat pagi .. bye.. assalamualaikum ...

No comments:

Post a Comment