Milford Sound in New Zealand

Tuesday, March 6, 2012

my love heart ....

setelah semalam menceritakan tntg bubu ngn baby..
ari ni pon nk cita psl die..
bubu ngn baby da dpt nme baru !
heee .. setelah main2 ngn die smpai 4pg ..
jantan = qaid bermaksud pemimpin ... tp pgl die kdg2 heart ..
betina = qistina bermaksud keadilan .. pgl die kdg2 love..
huhuhuhhuhu !! suka hati beta lah !
sayang mereka berdua ..

tadi pujuk ma nk amik batu2 kt dlm aqua ikan ma..
ma ckp amik la tp jgn byk ..
dan saya terus amik dan letak di bekas id ngn qis ..
waaahhh ! cam kat pulau lah mereka !
mak ckp t jgn t'prnjat law kura2 kau ni bersantai smbil pkai sunglass ..
hahahah !!
tbe2 saya ckap ngn mak ..
adik nk beli kerusi malas la letak kt citu ..
t bole die baring kt kerusi tu ..
mak terus ckp gila la ..

lpas tu ..
ckp ngn mak psl jam tu .
mak ckp kumpul wet sndri ..
saya ckp law guna wet ptptn bole ?
mak diam ..
adakah mak setuju ??
hahahahah !!
SETUJU LAH TU !!
maka saya mmg dpt jam tu !!
uuuuwaaaaahhh !!!!

ok ni ada ckit gmbr2 kura2 saya lagi ...
heeeeeee ...
sebelum menjadi pulau ...

setelah menjadi .. tbe2 xnmpk lak .. haishh pelik sungguh ..

qistina dengan pulaunya..


da letak batu2 ni .. qistina dok kt tmpat santai je mmnjang tu tbe2 laju terus melompat ke air  ..
suka sgt die ngn tmpat baru die tu .. soweeet !! yg kt blkang die tu qaid .. majok agk'y saya men ngn qistina...

No comments:

Post a Comment