Milford Sound in New Zealand

Wednesday, May 16, 2012

AIR SIRAP BANDUNG CINCAU !!!




Assalamualaikum .. Holllaaa sume .. Lama xupdated blog kan .. Dah bersawang nampaknya ni .. Huhuhuhu.. Ok entry kali pasal air .. Kenapa la plak ngn air tu kan ? Ok jom baca entry kali ni... Semalam adalah 15/05/2012 .. Tarikh apa tu ? Tarikh birthday saya .. Tepat kol 12 a.m mesej masuk bertubi2 .. Kt fb apa tah lagi kan .. Huhuh .. Terharu sangat2 .. Pada tu tunggu jak la apa yg bdk2 umah nak buat kat saya masa tu .. Tapi tiada sampai saya tertidur.. Nasib berpihak kepada saya malam tu .. Selasa tu ada paper final .. Sem ni amik 1 subjek jep .. Then pas paper tu terus lah tukar baju dari formal ke xformal.. Sbb tersangat lah rimas.. Then dok lah ngn budak2 ni dgr cite pastu tbe2 kwn baik saya AIN ckp haus sgt nk beli air.. Lepas beli air tu dia diri sebelah saya.. Xtawu nape tah dia tu .. Tgh leka2 ckap2 tiba........
paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppp !!!!!!!!!!!!!
KEPALA AKU SEJUK WEIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Damnnnn giler !!!! Dammn sebab apa taw.. 1st .. aku baru tukar baju lah ain ! 2nd .. ni lah 1st time kne cam ni .. 3rd .. maloooo oooo ! Kat kolej kotttt !!! ggggggggggrrrrrrrrr !!!!! Nasib baik hari tu saya terus balik Johor .. So ada lah baju lagi kan .. Huhh ! Kenangan yang paling THE BEST dan tidak akan mungkin saya lupakannya .. Then tukar baju sume dah siap2 tu terus g JJ tgk wyg.. Hahah ! Giler ! Balik dpd JJ trus amik beg sume trus g Terminal .. Siapa yang hantar? Atau saya pergi sendiri ? Haahaha ! Menjadi persoalan ye.. Hahahahha ! Then tunggu2 bus .. Tbe2 bus tu xmuncul2 .. Padahal dah kol 5 dah mase tuh .. Bila tny kat kaunter tu rupanya bus xde.. Bus rosak .. APAKAH??? Apa jadi kat saya masa tu ????? Bus xde.. Cm ne nk balik Johor ? Pastu abg tu ckp cm ni ' awk leh nek bus ni , sbb t die anta awk g
Kluang.. Fuhhh mase tu dah mcm apa tah .. Nek2 je bus, bus tu terus grak .. Then saya tpn abh ckp dah grk then ckp si dia amik saya nanti .. Lepas tpn abah tpn si dia lak .. huhuhu ... Yela kan call FREE .. Seperti biasa, dlam pjlnn tu saya TIDUR .. Mmg xleh nek bus.. Mesti nk tidur je.. Sampai kt Kluang tepat kol 8 p.m .. Turun2 bus je trus nampak si dia.. Adoooiii ... Rindu bangat sama kamu ! Dia amik then trus g kedai kek ... Ok jgn salah sangka.. Bukan kek saya,. Kek tok adik2 dia tok bwk pergi sekolah hari ni .. Yela kan hari guru kan 16 mei .. Then dgn muka xmalo dpn die sperti biasa lah kelakuan yang saya xpnah nk cover dpn dia senyum then ckp "mana hadiah syg?" Dia gelak dan ckap " Nanti lah.. Hari ahad ni ok" . Terus senyum saje.. Hahah ! Xsenonoh kau punya prngai ika ! Lps tu trus g makan .. Dah menjadi tempat kena g je law kuar minum ngn dia.. Old Taste Kluang Prade.. No komen lah .. Then lpas tu balik .. Bahagia sgt2 !
P/s : dear .. ika harap sangat hubungan ni kekal sampai bila2 sayang ..
Waiting this sunday .. xsabar rasanya ni !!!!
Nampak x blog dah lain ? Dah macam kemas lah ckit dpd sblum2 ni kan .. Thanks to HAFIZA MAAMOR sbb tolong edit2 kan ckit.. Hahaha ! Knp saya xbuat sendiri ? Sebab apa yang dia terang kan lain dgn apa ada dpn mata saya .. Then dia lak mengoffer.. So, jgn tolak la kan.. RUGI oooo .. Cantik .. Thanks Darl ... And lastly .. Happy Belated Birthday To Me !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment