Milford Sound in New Zealand

Thursday, June 21, 2012

Stress mula menguasai ..


assalamualaikum .. :)
lama da xupdated blog selepas kjadian bodoh yg lps tu ..
myb benda tu dah setle dari pihak aku ..
sebab mak bapak aku, family aku dah tawu, encik boyfriend pon dah tawu, kwn2 pon tawu sebab
dieorg pon ada baca blog aku jugakkan ..
tapi biar lah cuma.. mungkin aku xmaaf kan dia wt masa sekarang ni ..
sebab ?? 
dia sentuh mak bapak aku ..
okey .. stop cite psal bnd bodoh dari pempuan yang bodoh lg xde pelajaran ..
benda tu xbuat aku stress langsung ..
sekrang yg stressnya ialah projek menanti aku ..
sebanyak 3 projek sdg mennti untuk dijalankan ..
projek pertama : 
projek untuk pergi selangor as a Tour Guide ..
projek kedua :
seminar dan pameran as a Convension and Meeting Planner ..
projek ketiga :
Fine Dining ..

tengok macam .. alahaii tu je kot .. tu pon xmmpu ..
hahahah !!! 
projek ketiga tu adalah projek paling besar yg kena handle..
tapi apa bole wt , benda ni sume kena wat pun kan ..
hurmmmm ..
agak stress jgk la kalau mcm ni kan ..
dengan mana nak handle dulu ..
dengan mana nak kejar lagi ..
even, nampak mcm ye ye je but benda ni penting kot ..
penat gila2 .. 
balik2 umah terus lepak terus tido je.. 
apa boleh buat kan ..
life campus kan .. berputar je la.. hari2 benda yang sama je ..

then lagi stress bila dapat tawu mak wt hantaran tok sepupu sorg2 je ..
hurmmm ..
slalu aku yg tolong.. ni dia wt sorang je.. 
macam kesian sangat2 macam nak g melaka sekarang ni je..
tapi apa boleh wt terpakse la tunggu sabtu petang ni baru gerak ..
sabtu pagi ada kls.. mmg damn gler !

semoga hari esok dapat idea yg lebih better dari hari ni tuk bentang kan lakaran kat Miss ..
p/s : doakan even kami berjalan dengan jayanya .. :)

dan 1 lagi cerita yang best ..
adalah someone ni cite pasal saya kat blog die lagi .. siapakah gerangannya ???
she's said she love me .. she miss me.. hahahah !
ohhsemmmm !!! SHE okeyy !!



xnampak ? leh click gmbr tu ..



hahahah ! act, dia gila ! dia suka saya ! dia selalu nak duduk sebelah saya .
dia selalu cium2 pp saya !
dia selalu said i love u kat saya !
hahahhaah ! 
dia xbetul !
hahahahahahahah !

p/s : kalau baca text tu, faham lah kot.. hahah !!




No comments:

Post a Comment