Milford Sound in New Zealand

Friday, July 20, 2012

Alhamdulilah ..

assalamualaikummm ...
lama da mengupdated blog .. berusang usangan .. hahah !
disini saya nk ingin mengatakan yang project saya "Asal Usul Negeri Sembilan" telah berjalan dengan lancarnya !!!!
even dugaan yg melanda pada diri saya..
dugaannya ??
flyers yang saya menghabiskan rm 50 saya sendiri .. telah HILANG !!
hahaahah !! pagi tu cari mcm org gila kt dewan tu .. apa cam lahanat xjumpa..
ingtkan t'tgl kt umh.. tp malangnya tiada juga .
tup2 .. abah call .. apa lagi .. melalak la beta .. dah xleh nak wtpe .. stress + sakit ati..
huh ! mse tu rasa sorg2 je .. xde sape leh tolong .. hanya diri sendiri je kan ..
whatever lah .. kne lah kuat jgk . xnak la bg team saya nampak yg saya cm gila.. hahah !
mata bengkak2 kuar dari bilik jumpa org rmai .. hooohooi ! mmg gila nama eh ..
apa2 pun ia berjalan dgn lancar dan meriah .. xde apa nk d cerita kan lagi ..
moh la tgk gmbr2 ckit.. heee ..

tgk mata tu ? bengkak kan ? hahah !

knp dia pakai bju cm opah ? sbb die mmg tua !
abaikan yg blkg tu ..

all vip yg sempoi ..

perasmian yg kecoh ..

sireh junjung handmade ! dari azri ..

my booth !!
abaikan yg tepi tu..

cantik2 ..

and me ! knp xsnonoh tdung tu ? sbb situ econ kuat ..


btw .. sebelum log in blog td .. stalker la blog2 follower saya n follower kpd follower saya .. (phm sndri la) then ada la terbaca entry ni .. dia cam gembira dgn kejatuhan orang .. hahah ! okey .. mak saya selalu pesan law sebarang dugaan yg yg org terima pls jgn sindir dia hina dia sbb kita lom tentu nasib kita kan.. kot la kita kne cm org tu .. atau lebih .. and now.. saya xkisah org nk suka tgk kjatuhan saya.. bg saya saya kuat terima kejatuhan sehingga x kacau org lain . xmelibatkan org lain .. apa pon yg berlaku kat saya, saya bersyukur .. saya tawu sume ni ada hikmahnya.. thnks awk2 .. :D

sampai sini shaja .. terima kasih sebab sudi baca blog saya ni .. dan SELAMAT MENJALANI IBADAT PUASA !!!!!!


No comments:

Post a Comment