Milford Sound in New Zealand

Wednesday, September 19, 2012

tolonglah ...


kenapa hati ni macam tak tentu arah jep ..
tolong lah jangan begini wahai hati ..
tolong lah .. saya merayu hentikan lah seketika sehingga final abis..

Ya Allah .. andai ini takdirku, aku terima dengan redha ..
andai ini pertunjuk untuk doa-doaku sebelum ni aku terima dengan redha..
andai ini kesudahan cinta antara kami aku terima dengan redha..
tetapi aku mohon hentikan perasaan cinta, sayang, dan rindu aku padanya mengalir dalam diri aku ..
aku mohon mati kan lah fikiran aku terhadapnya lagi ..
sesungguhnya aku tak mampu untuk menghadapinya lagi ..
dia bukan milik aku .. maka engkau jauhkan lah segala tentangnya dari aku ..
aku mohon ...
tenangkan lah hati aku untuk menghadap final ...
aku berhenti berfantasi kerana aku berpijak di dunia realiti yang tiada ruang untuk aku dihatinya..
mati kan syaitan2 yang berbisik padaku untuk melakukan benda2 yang tidak berfaedah..
YA ALLAH !
aku mohon kepadamu ! aku merayu padamu !
aku tak nak tunggu dia lagi..
aku akan lepaskan dia dengan hati yang rela..
kau tenang kan lah jiwa aku ...
tolong lah Ya Allah ..

No comments:

Post a Comment