Milford Sound in New Zealand

Monday, July 8, 2013

berpuasa tanpa mereka ..

assalamualaikum ..
xlama lagi dah puasa .. rabu ni kan .. xsbarnya nak puasa .. 
cop2 .. ika tgk tv ker ? tidak rasanya .. kat bbm ni heboh updated rabu ni berpuasa .. 
alhamdulilah .. sempat aku merasa ramadhan kali ini ..
tapi tersangat2 sedih ble n9 xamik cuti puasa ..ni merupakan 2nd year 1st day ramadhan aku xbersama mereka .. sape mereka tu ? 
mak abah ..
seriously aku down .. byk dugaan yg aku kne hadap disaat aku mcm ni .. 
satu .. satu ..
andai ini dugaan untuk mendewasakan aku, aku terima ..
aku terima dengan hati yg ikhlas ..
tp ble masuk bab cm ni aku mmg xkuat ..
seriously ..
aku nk balik rabu ni .. 
tapi ...
banyak faktor yg melarangkan aku balik ..
khamis ni ada test ..
maaf sgt2 mak ..
adik xleh nak wat apa dahh .. tp adik janji jumaat ni adik balik walau apa2 pon blaku ..

"SELAMAT BERPUASA BAGI UMAT ISLAM ... "

No comments:

Post a Comment