Milford Sound in New Zealand

Wednesday, May 15, 2013

happy bornday to me !!

assalamualaikum ..
'happy birthday to me.. happy birthday to me ... happy birthday to myself .. happy birthday to me ..
happy birthday myself .. semoga dipermudahkan rezeki , panjang umor, dan berjaya dlm hdup sndri .. walau apa pun dugaan yg datang ingat bahawa kau ada Allah swt and kau ada parents yang paham kau .. bonus untuk kau ika, when kau ada bf yg jgk memahami kau .. insyaallah ia akan kekal hingga akhir hayat kau..'
 yeahhhhh !!!!!!!!!! i'm sweet 20 .. hewhewhewhewhewhew .. thanks Allah coz beri aku bernafas hingga umo aku 20taun ni .. tq very muchh ..
da meninggalkan zaman belasan taun .. amin ..
thanks pada yang wish .. terima kasih xt'hingga even FACEBOOK yg ingtkan .. hahah ! no matter what tq so muchh ..
jeng .. jeng .. ni nak list2 kan org top 5 yang wishh besday beta ... hewhewhew
  1.  pd tarikh 14/5 chika Abdullah .. hewhewhew .. alasan die awl wish sbb takut lupa nk wish sbb bz .. nvm sayang .. tq very muchh ...
  2. pd tarikh yang sama jgk tp mlm ... mak saya !! mak nyanyi lagu happy bsday dgn cara nyakatnya .. even mak wish 14/5 tapi mak bg adiah 13/5 .. mak suka bg awal2 .. hahah ! taun lepas 2 bln awal .. taun ni 2 ari awal .. lps tu td g shopping tbe2 dapat kek ngn something yg lain .. wahhh ! mak ni penuh ngn suprise lah ! apa2 pon i love you mom !! tq so muchh ! muchhh !
  3. pd tarikh yang sama waktu malam jgk tp lambat 10minit dpd mak, abah wish ! kali ni abah hadiahkan sup tulang ! hahahah ! kelakar .. tapi dapat minggu dpn .. hahah ! abah ni wat lawak je .. tq abah ..
  4. tepat pada 12.00am 15/5 encik boyfriend saya wish dengan call dan menyanyikan lagu happy bsday .. auuuchhh ! terharu beta ! even dok jauh xdpt adiah lagi dia nynyi kan and ada ngn syg tu da cukup baik untuk syg .. tq so muchhh ... saya sayang awk ! tq for short wishes ... saya sangat hargai ..
  5. lepas call tu tibe2 msg masuk.. msg dpd kakak .. only one kakak yg gonjeng .. hahaha ! tq so much kakak .. ingt jgk bsday aku .. lalalalala ...
yg lain ??? lambat2 ! hahaha ,.. gurau2 .. xkisah la lambat ke cepat ke asalkan korg ingt tu da ckup bermakna bagi aku .. tq so much.. 
apa mak bagi for this year ek ??
jom kita lihat !!

baby fossil for my new collection ...
i love this watch .. so muchh !

and my new handbag for my new stuff ..
merah kauu !
TQ so much .. for everything ...
then , bye2 see u next entry ....

xoxo ikaaa ...

No comments:

Post a Comment