Milford Sound in New Zealand

Saturday, September 12, 2015

Tak mampu..

Tak mampu aku ungkapkan dgn kata kata ,
Tak mampu aku melihat dgn mata,
Tak mampu aku menahan setiap detik2 sakit yang aku lalui untuk terus lalu,
Aku tak mampu..
Masih sakit didalam dada yang tak kan mampu aku ubati secara pantas..
Tapi bagaimana mahu menampal kesakitan ini bah kan kebahagian yang aku capai selama ini masih tidak mampu untuk tutup..
Sakitnya ..
Sakit .. Terlampau sakit..
Apa aku perlu buat ?
Hampir titisan akhir airmata ini mencurah.. 
Sayang kan ..
Tapi perempuan dengan air mata tidak mampu dipisahkan..
Dengan air mata ini sahaja yang mampu aku luahkan kesedihan..
Aku tak tahu apa yang membuat ku sedih..
Aku tak tahu apa yang terjadi pada hati dan perasaan ini..
Allahuakbar!!
Kuatkan lah aku Ya Allah ..

No comments:

Post a Comment